Lite bilder...

Nu har våren kommit och det med besked. Ända sedan i fredags har det varit sol och över 10 grader varmt.
I går var det +16 när jag kom hem från jobbet. Tyvärr har de lovat lite sämre till helgen, men jag kanske hinner njuta lite av vädret ändå, för  jag är nämligen ledig torsdag, fredag och lördag!

Här kommer lite vårlika bilder från denna vecka:

image214
Rhododrendron i blomm utmed Hälsovägen...

image215
En kaffe i Norra hamnen...

image216
Påskliljorna börjar blomma ut...

image217
Jag på Olympia inför matchen HIF-Norrköping som tyvärr slutade 2-2 då Norrköping gjorde mål i 90:e minuten!

Nu ska jag i väg till sjukhuset,ska göra ett jobb på sjukhusclownerna. :-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej.
Vilka härliga bilder. Jag har precis spolat av altanen. Men vi har ännu snö på gården. Så blommorna får nog vänta ett tag.
Kram Monica

2008-04-22 @ 12:56:32
URL: http://www.mlos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0