Bokat resor

Nu har jag två resor att se fram emot - som båda är bokade och klara. Den första går till Stockholm den 9-12 maj och den andra till Luleå den 1-14 juli!

Det känns som om det var länge sen jag var i Stockholm ? var där i slutet av januari. Ska bli så kul att komma upp och träffa alla vänner igen. Ska bo första natten hos Anneli och Patrik i Upplands Väsby och de två andra nätterna hos Dan och Linda i Nacka... Längtar jättemycket!

När jag sedan åker upp till mamma och pappa i Luleå är det semester och långledigt. Ska ta fyra veckor i sommar - sparar en vecka + tre avtalsdagar och komp för att ta ut innan jag går på mammaledighet i mitten av september.

Nä, nu måste jag jobba, ska ringa polisen och kolla om det hänt nåt intressant i stan under natten och morgonen.

See ya'!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli så kul när du kommer upp och stannar lite längre. Längtar.
Kram mamma

2008-04-15 @ 12:10:20
Postat av: A

Längtar också efter att ses!!! Kram!

2008-04-15 @ 20:30:01
Postat av: Lotta

Hej vännen,
jag är såå glad för er skull! :) Ser fram emot att träffa dej över en fika när du är uppe i Sthlm.
Ta hand om dej nu!
Hälsa Lennart

Kramis

2008-04-16 @ 14:02:25
Postat av: Vimmelmamman

Du är precis lika långt gången i din grav som jag var när jag berättade på jobbet...Och det blir ett oktoberbarn, precis som Lennox som förlöstes den 7. Det blir grymma barn vet du!

2008-04-16 @ 14:18:53
URL: http://vimmelmamman.blogg.se
Postat av: Kattis

Lotta (Vimmelmamman)
Klart det blir grymma barn. :-) Bebisen är planerad til den 2 eller 3 oktober - än så länge. Kanske ändras vid rutin UL den 6 maj?
Ja, jag vet att jag väntade lika länge som dig att berätta på jobbet, det trodde jag aldrig. Trodde nog jag skulle berätta snabbt, men icke! ;-)

2008-04-16 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0