Wallmans

Det är inte ofta jag har recenserat nåt och gett det en femma. Men Wallmans-premiären i går var ett undantag. Jag och fotograf C var eniga - Det bästa som hänt nöjeslivet i Helsingborg! En femma fick den i dagens tidning. Ni som vet var jag jobbar - kolla hemsidan. :-)

Det blev en sen kväll med mycket jobb i går. Var inte hemma förrän strax efter 01.00. Sov till halv 10 och åkte sedan till Malmö för att shoppa lite. Det endajag kom hem med var tops och en rougeborsta. Inte mycket med andra ord.

I dag har jag också bokat en resa till Luleå i november. Vi flyger upp den 7:e och hem igen den 13:e. (vi landar 14 och jag börjar jobba 16)

I kväll har jag och Lelle käkat tacos och druckit vin. Nu ska vi se en film vi hyrt. Kommer inte ihåg vad den heter... återkommer med recension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0