Stormvarning

Oj vad det blåser här. Började i natt och det har inte slutat än. Var ner på stan en sväng i förmiddags och då såg vi massa träd som knäckts och grenar som flög omkring. Känndes inte så säkert att vara utomhus. har ju hört om takpannor som lossnat och träffat människor i huvudet!
Så jag har mest varit inne, bland annat tonat håret mört igen. (nyansen heter Kastanj) Brukar ju bli ljus på våren och mörk igen när hösten knackar på dörren. (Se den nya presentationsbilden)
Nu ska jag ta tag i garderoberna, men först måste jag varna er för en grej: Hyr inte Stephen Kings "Desperation". Vi hyrde den i går och det var ett stort misstag. Den är fruktansvärt dålig, nästan töntig - inte alls  läskig, som vi hoppats på. Jag sågar den till fotknölarna, den får ett stort minus av mig.

VARNING!!!
image166

Så, nu ska här ränsas bland kläder...

Kommentarer
Postat av: monica

hej. Vi tänkte att Fedag den 9/11 kan ni komma på middag och sjunga singstar. För jag jobbar natt lördag och söndag. För då ska vi bjuda på något gott. Hoppas att det passar er.
Kram Monica Med familj...

2007-09-15 @ 19:43:58
URL: http://www.mlos.blogg.se
Postat av: monica

Jag glömde snygg hår färg...
Kram

2007-09-15 @ 19:45:03
URL: http://www.mlos.blogg.se
Postat av: monica

Då har vi skaffat de nya singstar som är svenska schlager. Kul va....

2007-09-15 @ 19:47:51
URL: http://www.mlos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0