Snart helg...

Nu har jag jobbat två helgen på raken - då jag bytte fredag mot lördagen och tog O's söndag förra helgen. Kommande helg skulle jag ha varit långledig, men har bytt denna söndag mot den 23 december - Jag jobbar för J på söndag och han för mig den 23/12... så jag kan åka upp till Luleå och fira jul! Känns att man jobbat så mycket och bara varit ledig två dagar på två veckor.

Jaja, i dag ska jag i alla fall börja arbetsdagen (klockan 13) med att gå på barnteater. Stadsteaterns ätter upp en pjäs om döden för barnmellan 3-6 år. Spännande. Sedan ska jag göra ett jobb på Wallmans inför premiären i morgon. Kul kul!

I går köpte vi en ny bil, vi sålde vår Volvo v70 från 2002 och köpte en likadan fast tre år nyare. Så nu har vi en grå bil - och inte en marinblå! Superfin är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0