Skivrecension

image169

Sitter och lyssnar på Kevin Michaels debut album - trodde inte jag skulle gilla den, men jag måste erkänna att den är riktigt bra. Gillar sånh är musik. Ddet är lite r'n'b blandat med soul och pop. Kommer nog ge den en 3:a i min recesion till fredagstidningen.
När jag jobbade på NSD var recensioner vardag, både bio och skivor. I dag  använder vi biorecensioner från Spektra och har hand om skivorna själva. Det är mest O som recenserar, han är bäst på det, men jag och M brukar också hjälpa till. Tycker det är svårt - har ju inte gjort det på så många år!

Har sett senaste beckfilmen i kväll. Det tysta vittnet hette den och var väl sådär. Gillar Beck jättemycket men det här var inte en av de bättre. Lite seg och händelselös...

image170

Det får tyvärr bara en 2:a av mig!

Nä, nu sk jag digga vidare. Ha en bra kväll....

Kommentarer
Postat av: fia

har just åxå sett den , och håller me lite händelse lös .. tappat stinget nästan . trevlig blogg . önskar en trevlig kväll .

2007-09-19 @ 23:04:54
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Monica

Vi vill läsa något nyare nu..... kom igen var är du. Sitter du och lelle bara och kollar film eller..........;-)
Vi hör sköt om dig vännen...

2007-09-20 @ 20:22:57
URL: http://www.mlos.blogg.se
Postat av: Kattis

Hörrö Monica, skrev ju i går för tusan. ;-)
Och just nu är det faktiskt väldigt mycket film. Såg just Nina Frisk - du vet den där om flygvärdinnan som gick på bio i våras?!
Orkar inte uppdatera nu, måste packa åker ju till Tyskland i morgon bitti!
Kram!

2007-09-20 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0