Nötter

image168

Har egentligen inget speciellt att skriva om i dag, men kan ju passa på att berätta att jag har varit på
ett nötrosteri här i Helsingborg. Jag fotograf C var där och gjorde ett arbetsmarknadsjobb till onsdagstidningen. Det var verkligen intressant - och gott! ;-)
Det var kul att se hur allt fungerade och så jäkla gott att äta alldeles nyrostade jordnötter - lättsaltade - direkt från rostmaskinen... mums!.

I morgon har jag också två roliga jobb, ett klockan 11 och ett klockan 4....  två helt olika jobb, men det är just det jag gillar med att jobba på en dagstidning. :-D

Lelle är och dömer fotboll i Gantofta, så jag är solo i kväll. Ska inte göra mycket, bara ligga i soffan och glo på tv. Hoppas de visar nåt bra bara....

Hoppas ni också får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: monica

hej. Vad kul att prova nötter. Nu har det blivit Tisdag här i Luleå också. Men söndag och måndag bara försvann....Det nya singstar har vi tills ni kommer hit. Ska öva så att du får stor stryk...hahaha. Ha det så trevligt ikväll..
Kram Monica.

2007-09-18 @ 17:05:51
URL: http://www.mlos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0