Långa (roliga) dagar

De här veckan har varit krävande jobbmässigt. Har börjat 13.30 alla dagar (förutom igår då jag började 13.00) Klockan 22 är (egentligen) min arbetsdag slut, men jag har inte varit hemma förrän strax efter midnatt. Har haft massor att göra...  blir dock många goa övertidstimmar och bra ob när man jobbar på natten. ;-)

I dag är en rolig dag - även den fullspäckad. Ska fixa ihop skvaller och notiser till nöjessidan samt ringa några samtal och boka intervjuer (som blivit liggande hela veckan). Sedan ska jag och C göra ett vimmel på förhandsvisningen av "Ett öga rött" som vi bjuder våra läsare på. Efter det är det Wallmans Golden Hits-premiären! (både vimmel och recension) Den slutar inte förrän 22 och efter det ska jobbet göras + sidorna redigeras. Har alltså ännu en sen kväll och natt att se fram emot.

Har inget emot att jobba sent, vi är ett kul gäng och tien går verkligen fort. Men mitt problem är att jag ändå vaknar tidigt (typ vid åtta) trots att jag lagt mig efter 01.00 och får sova hur länge jag vill!?

Ser verkligen fram emot att vara ledig i två dagar - i morgon och på lördag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas att du inte förtar dig bara när du jobbar så mycket. Hoppas du kan njuta av dina lediga dagar, så inte dom också är fullspäckade med planer.
Det är skönt att "bara vara" ibland.
Kram mamma

2007-09-06 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0