I'm back

Så, då ska jag försöka komma igång med bloggandet igen...  Känns inte som om jag har nåt speciellt att skriva, men jag ska göra så gott jag kan! ;-)

Har jobbat hela helgen - lördag mellan 10.30 och 21 och i dag mellan 08.30 och 18. Det är iofs en vanlig helg (som vi jobbar var sjunde vecka) men för mig känns det lite drygt då jag fick jobba lördag istället för fredag förra veckan - och till råga på det lovat jobba söndagen för O, som skulle till Italien. Har alltså jobbat två helgen på raken...inte så skoj! 
Ni jobbar jag 13.30- 22 hela veckan och jag har flera skojiga jobb att se fram emot. Bland annat är det premiör på Wallmans och Golden hits på torsdag. Fotograf C hatar att göra vimmel, men jag kan det som handen i handsken och för mig det känns som ett lätt och roligt jobb! Ska visa honom att det faktiskt kan var kul!

Har inte ätit så bra i helgen. I går var det så stressigt på jobbet så jag slängde i mig två varmkorvarmit på dagen. vid sex-tiden åta jg lite tomatsoppa och sedan tre rostade mackor när jag kom hem. I dag åt jag snabbnudlar till lunch (har ju några kvar sedan nudeltestet förra veckan) .. men så i kväll, efter jobbet, gjorde jag världens godaste lasagne. Så jag och Lelle åt med god aptit och drack rött vin till... mums!

Ska kolla lite på tv nu, sedan läsa och sova. Skönt med sovmorgon! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0