Har mycket att se fram emot...

Har ju redan skrivit att jag och Lelle bokat en resa upp till Luleå den 7-13 november. Men inte nog med det, den 21 september åker vi till Hamburg. Vi bilar ner och blir borta en natt (tar ju bara 4 timmar dit - är närmare än till Stockholm) Sedan ska jag upp till Stockholm den 26 oktober och hälsa på hos Lotta. Ska bli kul att åka upp, umgås och ha trevligt. (hoppas Anneli och Linda också har tid att ses då?!)
Känns som om jag har mycket roligt att se fram emot i höst och vinter. Känns inte ens som om julen är speciellt långt borta - då åker jag upp till Luleå igen för att fira med mamma, pappa samt brorsan med familj.

Men det jag först och främst ser fram emot är helgen. Tre dagar ledigt - så jäkla skönt!

Kommentarer
Postat av: monica

Hej.
Vad kul att ni kommer snart. Det ska bli roligt att träffas igen. Jacke och Jocke saknar er. Hoppas att jag inte jobbar hela tiden när ni kommer. Måste kolla det. För då har min skift gång börjat på allvar. Jag jobbar dagtid måndag till fredag och varannan helg nu tills sita oktober.
Kram! hälsa lelle också.

2007-09-10 @ 22:17:59
URL: http://www.mlos.blogg.se
Postat av: A

Jag kommer tyvärr inte att kunna ses den helgen ni är uppe i sthlm för mina föräldrar är hos oss då. Synd, men inte mycket att göra åt.... Låter i alla fall som en rolig höst! Kram!

2007-09-11 @ 08:17:52
Postat av: Lotta

Hej hej! alltid skoj att ha lite inbokat, speciellt nu på hösten..
Jag åker inte upp till Luleå förrän till jul, vi kanske hinner ses däruppe oxå, men först ses vi ju i slutet av Oktober då du är varmt välkommen! Kanske lite höstshopping..;) men framförallt god mat och gott vin ska vi dricka..;)
Kramis

2007-09-11 @ 10:59:11
Postat av: Kattis

A: Vad synd. Hade så gärna velat ses... men soms at, går inte att göra så mycket åt! :-(
Lotta: Köper några flaskor vin till oss när vi åker ner till Hamburg nästa helg! Längtar tills vi ses... :-)

2007-09-12 @ 08:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0