Bröllopsdag

image159

I dag är det min och Lelles bröllops dag. Kan inte fatta att det gått två år redan, känns som om det var så nyligen. Vi firade redan i frdags, då Lelle bjöd mig på middag på Cantina West - vi åt deras underbara Fiesta, en bricka med allt möjligt gott på. (Kyckling & biff faijta, grillad majskolv, köttfärs, kycklingvingar, revbesnspjäll mm)
Supergott var det!

I går när jag bloggade hade jag inte nåt att skriva om, men vi gjorde faktiskt en hel del i helgen trots att jag jobbade mesta tiden. Vi var bla i Malmö och strosade runt, vi var till Höör och hälsade på Lelles barndomskompis Henrik, hans sambo Anna och deras lille son William, som fyllde ett år förra veckan. Det var verkligen trevligt. Har inte träffat den sedan Lelles 30-årsfest. Ni bestämde vi att det inte skulle gå sååå länge till nästa gång. Ska bjuda hit dem på middag snart!

image160

Vi hyrde även filmen Jakten på lycka med Will Smith. Det var mycket bättre än jag tänkt mig, gillar ju när det är verkligenhetsbaserat drama.  Fyra plus får den av mig!

Annars var det mest jobb som sagt...

Nä, nu ska jag äta frukost...

Kommentarer
Postat av: Linda L

Grattis på bröllopsdagen! :)

2007-09-03 @ 11:39:37
Postat av: A

Grattis!!!!!!!!!! Tänk att det redan gått två år. Sjukt!

2007-09-03 @ 13:33:12
Postat av: Grattis

Puss
Mannen

2007-09-03 @ 17:08:54
Postat av: Mamma

Grattis på bröllopsdagen, tänk vad tiden går.
Hoppas lyckan står er bi!
Kram mamma

2007-09-03 @ 20:47:03
Postat av: Lotta

Hej vännen, jag får lov att gratulera lite i efterskott..;) Jaa, tänk att det redan gått 2 år, det är nästan läskigt hur fort tiden går. Jag har inte haft tillgång till dator den senaste veckan. Jag och mamma kom hem från Kroatien idag, vi har haft en skön semestervecka, vädret har varit växlande. Ätit gott och badat i det Adriatiska havet.. Jobba inte för mycket nu bara.., tänk på din hälsa! den är alltid viktigast i slutändan. Ha det så bra och hälsa Lelle. Mamma hälsar Kramar från oss

2007-09-09 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0