Bloggtorka...

...eller så har jag bara inte haft tid att skriva. Jobbar nämligen kväll (16-00.30) hela denna vecka och detär ju på kvällarna jag brukar ta mig tid att blogga lite. Men på jobbet hinns inte det med.

I dag är det onsdag och bara i dag och i morgon kvar att jobba. Skulle sedan ha varit ledig fe, lör och sön men på fredag morgon åker vi på konferens till Ven. Vi stannar där till lördag och är inte hemma förrän efter lunch. Trist att det blev just på min långlediga helg, men det ska samtidigt bli väldigt kul. Vi brukar ha riktigt roligt när vi åker iväg så där...  Den här gången kan vi få fira lite extra för vi är nämligen nominerade till Årets dagstidning. Om vi vinner - det får vi reda på i kväll! Håll tummarna!

Nu ska jag och Lelle ut på en promenad, innan regnet kommer. Det ser ut att vara lite mörka moln på väg in... hoppas de försvinner på vägen! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0