3 dagar...

Känns så fantastiskt skönt att ha tre lediga dagar framför sig - och inte ha en enda grej inplanerad. Eller, jo, en grej finns faktiskt i kalendern: på lördag ska vi till Lelles mormor och äta middag. Men det känns inte som någon jobbig grej, snarare trevlig!

Sedan hade jag tänkt ta tag i mina garderober. (annars blir det aldrig gjort) Ska rensa ut massor av sommarkläder som jag inte använt i sommar, som jag ska slänga och resten ska jag föra ner i förrådet . Även höst och vinterkläderna som ska fram ni ska få sig en genomgång. Det som inte användes i vintras ska bort. Vi har ju inte alls lika många garderober här som vi hade i Solna, så de är verkligen proppfulla. Detta ska göras när Lelle dömer fotboll i morgon - eller när han är på hif-matchen på söndag.

Hade hoppats på att få vara ute också. Har ju varit fantastiskt fint väder hela veckan, med så har de såklart lovat regn till helgen. Än så länge är himlen blå och solen skiner... hoppas smhi har fel - igen!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Linda L

På lördag välkomnar jag hem en bakis Dan och på söndag kommer vi väl att kolla på kalkel, klinkers, möbler etc som vi gör varje dag nu... När det gäller helgen ni kommer hit så är vi väl mitt i renovering, men förhoppningsvis kan vi ses ändå. Ni kanske vill komma och titta på röran?
Kram

2007-09-14 @ 11:36:43
Postat av: Kattis

Linda: Jag kommer jättegärna ut och tittar i renoveringsröran! (Lelle blir kvar i Helsingborg då jag ska ha en "tjejhelg" i storstan):-)
Så kul att ni äntligen hittat nåt, ser jättefint ut på bilderna på er blogg. När får ni tillgång till huset/lägenheten?

2007-09-14 @ 13:15:47
Postat av: Linda L

Den 5 oktober stormar vi in! Eller snarare Dan då. Jag får ju inte hugga i så mycket. Man känner sig lite oduglig ibland som gravid...

2007-09-14 @ 13:25:46
Postat av: Lotta

Hej hej! Jag har faktiskt oxå rensat i mina garderober, känns jätteskönt! Det är jobbigt att ta tag i det, men skönt när det är gjort ska du se.. Ikväll, Fredag firar vi Axel på hans födelsedag som var igår, Det är jag, mamma (hon åker hem till Luleå imorgon f.m), Alva, Jenny & Anna Westerberg. Vi sitter just nu och ser på "Karlsson på taket", Jenny och Anna kommer vid 17-tiden. Vi ska äta köttbullar och färskpotatis och en god sallad med bl.a fetaost, ruccola och rädisor.. Axel fick välja vad han ville ha till middag och då blev det mammas köttbullar. Roger kan inte vara med oss för han är utomlands med jobbet, det var synd att det krockade med Axels födelsedag men han ska fira honom när han kommer hem.., och blåbärstårta till efterrätt..;) Imorgon när jag följer mamma in till stan så ska jag möta upp Caroline, en tjej jag pluggade med och gå och fika med. På kvällen blir det nog lugnt, jag jobbar på mitt x-tra jobb 7-16 på Söndag. Ha en skön helg! Mamma hälsar till er båda Kram på er

2007-09-14 @ 16:49:29
Postat av: Kattis

Lotta: Vi ska snart sätta oss och äta en god middag, kött, pommes och bearnessås... har öppnat det vin vi fick av dig. Oh shit vad gott det var! Tack än en gång.KRAM!!!

2007-09-14 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0