Varannan dag vecka

Den här vecka är lite speciel... hade tänkt vara ledig tisdag och onsdag... men så dök massa jobb upp på tisdag så då sköt jag fram ledigheten. Problemet är bara att två arbetskompisar ska iväg på konferens på torsdag och då kan jagg inte vara ledig, så det blir fredag i stället. På lördag hade jag ledigt enligt schema men då har vi öppet hus på jobbet - och alla måste vara med. Sen är jag ledig på söndag igen - så det blir verkligen en varannan dag vecka för mig. Så här ser den annorlunda veckan ut:

Måndag: jobb
Tisdag: jobb
Onsdag: ledig
torsdag: jobb
fredag: ledig
lördag: jobb
söndag: ledig

I dag har jag inte gjort mycket alls, bara latat mig, läst och kollat på tv. Det är faktiskt riktigt skönt att vara ledig mitt i veckan.

That's all för nu... Hoppas intresseklubben noterat!
Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0