Jaja...

...skriver väl lite då för att göra Anneli, brorsan och Monica glada. :-)
Men här händer ju inget... jag bara jobbar, jobbar och jobbar. I går kväll blev det två timmar övertid - likaså i kväll. Händer mycket just nu. I går var det riktigt hektiskt på redaktionen. Först sprängdes en bil ute på Råå, sedan rånades Forex på Väla - där sprängdes det också + att det avlossades skott med automatvapen. I samma veva frontalkrockade två bilar på väg 111... när de sen vid midnatt sprakade till på polisradion och da sa nåt om att de hittat en kropp trodde vi inte att det var sant... Och det var det inte heller. Ringde polisen och kollde, men de hade inte några uppgifter om någon upphittad kropp?! Vi var väl så trötta allihopa att vi hört fel... konstigt bara att alla fyra hörde samma sak?!

I kväll var det lugnare. Jag har slrivit om ett hunddagis - ett arbetsmarkadsknäck som kommer i morgon. Sen har jag varit på tinget och kollt om det hänt nåt (hade bara kommit en ett åtal av intresse) - samt varit förbi på en grekisk afton i Ödåkra och gjort ett snabbt nedslag med fotograf C. Efter det har jag redigerat några sidor!

Bara två kvällar kvar att jobba sen åker jag till Stockholm. Längtar verkligen jättemycket. Trist att vi inte hinner ses Anneli... men jag får komma upp igen innan jul!

Kram & god natt

Kommentarer
Postat av: A

Ja nästa gång du är upp får vi verkligen ta och ses! Kram! Och kul att du bloggar lite! : )

2007-10-24 @ 09:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0