Har totalt glömt bort...

... att blogga! Förlåt! :-/

I och för sig har jag väl inte haft så där mycket att skriva om, men ändå. Har jobbat dag mån,tis och ons för att sedan jobba 16-00.30 i torsdags (bytte pass med O) 
I dag har jag varit ledig ochdet var strålande väder. Lite kallt, men soligt. Jag och Lelle bestämde oss att åka till Köpenhamn. Vi var där vid ett och började med att äta lunch. Sedan promenerade vi utmed Ströget, tittade i affärer och så... Köpte dock inget speciellt. (bara en parfym till mig själv på båten, och en liten present till mamma och pappa som de ska få när vi kommer upp den 5 nov)

I morgon och på söndag jobbar jag - och i morgon blir det kväll då det är fullt upp i nöjesvärlden här i Helsingborg. Först ska jag på Jonas Gardell Konserthuset klockan 19.30, sedan ska jag på Moneybrother som uppträder på The Tivoli klockan 20.30 (men han kommer väl inte upp på scenen förrän strax innan 21) och efter det blir det vimmel på Harry's där Magnus Carlsson ska uppträda vid midnatt. Kommer nog börja jobba vid 18-tiden och vara hemma igen nån gång runt ett-tiden.
Ska egentligen jobba 08.30-18 på söndag, men jag tar nog lite sovmorgon. :-)

... så kul blev det inlägget! :-D

Hoppas ni får en lugnare helg en mig...

Kommentarer
Postat av: A

Men skärpning på bloggfronten nu! Du är usel på att uppdatera! Till och med Linda skriver oftare och det är inte bra! ; )

2007-10-23 @ 08:15:01
Postat av: bror

men hallå jag vet ju inte vad som häder där nere i skåne.
jag får nog börja se på nyheterna i stället..

2007-10-23 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0