Bla bla bla...

Just det... har absolut inget att blogga om - därför har jag inte heller skrivit på några dagar.
Kan dock meddela att det är + 15 grader och solen skiner från en klarblå himmel. En underbar höstdag med andra ord. Precis som det var i går också!
Lelle är och dömer fotboll och jag latar mig hör hemma. Innan var vi på stan. Jag köpte (eller fick av Lelle) en jättefin jeanskjol från MQ och han köpte en skjorta och en tröja på Brothers. Jättefina grejer det med!

Håller också på att se en film, Zodiac, som vi hyrde i går. men vi blv båda så trötta att vi valde att stänga av, så viska se slutet när Lelle kommer hem. Sen ska vi käka sushi! Sååå längesen jag åt det att jag nästan glömt hun underbart det smakar. ;-)

I morgon är det jobb igen!

Ha en fortsatt bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra lördag! :]

2007-10-06 @ 13:52:25
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Lotta

Detsamma vännen, ha en fortsatt skön helg ni också. Visst är det kul att shoppa! Jag har köpt en ny höstjacka från märket WERA på Åhléns, jättefin! :) Du får se den när du kommer och hälsar på.
Jag vet vad jag gör i helgen, jobbar.. kom hem för en stund se´n, jobbade 7.30-16 idag och 7-16 imorgon så det blir en lugn filmkväll här hemma.
Hälsa Lelle
Kramar

2007-10-06 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0