Pissregn

... den fina vita snön som föll så vackert i går natt är ett minne blott. I morse när vi vaknade så regnade det och nästan allt var borta!
Vi bestämde oss för att åka ut på Storheden, gå i affärerna där lite... men det gick ju knappt. Det var så halt - och inte hade de sandat nåt heller. Kände oss som Bambi på hal is! I dag inhandlade vi två julklappar till mina brorssöner. Skönt att köpa grejerna här så slipper jag ta med dem på flyget sen.
Vi var också på systembolaget och köpte vin till kvällens middag hos min bror och hans familj. Det blev en nyhet från Brasilien. Spännande!
Nu ska jag kolla på tv- inte så mycket annat att göra när det pissregnar ute! (tur att här finna alla filmkanaler man kan önska sig!) :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0