Julstämning

I helgen satte de upp alla julgrejer i stan. Nu är Kullagatan pryntad med ljus och kransar. Inget tänds dock förän på Skyltsöndag, som är om två veckor. Men redan till helgen infinner sig riktig julen i stan. Det är julmarknad på Idrottens Hus och på Sofiero slott är det också julstämning - med massor av ljus och julmarknad.

image195
Så här fint var slottet förra året....

I helgen kommer mamma ner till oss. Hon ska först vara på nåt möte i Malmö, sedan hämtar jag henne på fredag och så stannar hon till på söndag... Ska bli så kul. Jag och Lelle har planerat hela helgen och  ser fram emot att ha henne här.

I morgon ska jag göra ett kul jobb, hos en hundfrisör..... klockan tio ska jag och fotograf C vara där. :-)

Nä nu ska jag glo på tv resten av kvällen! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0