Jobb jobb jobb

Så var den korta semester i Luleå slut för denna gång. Men det dröjer ju inte så länge innan jag får åka upp igen - den 21 december! För då är det jul! Tjoho!

Det blev att kasta sig in i jobbet när vi kom tillbaka till Skåne i tisdags. Allt var ju så väl planerat, men såklart kraschade allt - redan på Kallax. Vi skulle ha lyft klockan 10.50 för att sedan få vänta i ca 45 minuter på Arlanda på nästa flyg som skulle ta oss till Sturup och Malmö. Vi skulle ha landat i Malmö klockan 14 vilket skulle ha gjort att vi hade varit hemma i lägenheten klockan 14.45 och att jag hade haft en dryg timme tills jag skulle börja jobba klockan 16.

Så såg planen ut, men så här blev det:
Lyfte inte från Kallax förrän klockan kvart i tolv och landade då exakt samma tid då vårt Malmöplan lämnade Arlanda. (Skit åsso) Blev ombokade till ett plan som gick 14.15 i stället.
Landade på Sturup strax innan halv fyra och var i Helsingborg först vid halv fem. Snabbt upp i lägenheten - hämta datorn och sedan körde Lelle mig ner till redaktionen. Stressigt värre!
Var ganska trött, så det var faktiskt lite kämpigt att jobba till kvart över ett! (blev såklart lite sena med lämningen också)

Men, men, nu är allt tillbaka i det normala igen. Sitter på jobbet - och borde egenligen inte blogga, men jag gör det ändå. Har precis redigerat nöjessidorna och ska nu ge mig i kast med Världen-sidan! Kul!

Lovar er ett roligare inlägg senare, måste jobba vidare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0