Idol

Tänkte ju inte titta på Idol i år, men nog fan fastade jag i "träsket" igen!
Vinner inte Daniel hela skiten så vet jag inte vad jag gör... fy fan vad bra han var i kväll. Gillar också Christoffer jättemycket... av tjejerna är det svårt att utse en favorit. Men Marie är otroligt duktig - Amanda är mer annorlunda och utmärker sig på ett annat sätt.

I kväll hade också Camilla Läckbergs bok "Isprinsessan" premiär som tv-serie. Såg fram emot det jättemycket, men måste säga att jag är besviken. Så som det ofta blir när bok blir film eller tv - så saknar jag de små detaljerna och spänningen...
Nu vet jag inte om jag vågar se Åsa Larssons "Solstorm" som hade biopremiär i går?!

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig!
Kram & go' natt.

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Håller helt med om serien "isprinsessan", man det kanske är så när man läst böckerna....

2007-11-04 @ 08:51:59
URL: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0