Träningsvärk

I morse när jag vaknade kände jag absolut ingenting från det att jag varit ute och sprungit i går... men ju längre dagen gick desto mer kände jag i låren. Var inte speciellt kul att cykla uppför backen hem från jobbet i dag, kan jag tala om för er. Jag tänkte att jag skulle hoppa av och gå när det kändes som jobbigast, men jag bet ihop och trampade hela vägen!
Nu har vi precis ätit middag och ska ge oss iväg på en kvällspromenad i skogen. Kan ju inte sitta inne när solen skiner och det är 22,8 grader!
... och som ni säkert vet, så ska man faktiskt träna bort träningsvärk! ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej och tack för en trevlig "minisemester" hos er i Helsingborg. Vad duktig du är som är ute och "kutar". Jag och pappa hänger i stegar runt huset dagarna i ända. Ingen semester med andra ord, bara hårt jobb.
Sköt om dig.
Kram mamma

2007-05-23 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0