Snart helg

I dag är sista arbetsdagen innan helgen... (är ledig fre,lör och sön). Har bytt arbetspass, från kväll till dag, så jag började 08.30 och slutar 17.00 (i stället för att jobba 13.30 till 22.. vilket har blivt 23 varje kväll)
Varför jag bytt? Jo, för i dag är det bal på Sofiero för alla som tar studenten... En tjej har vunnit en "bal-makeover" via tidningen - hon har fått en klänning uppsydd, skor, underkläder, ja rubbet. I dag ska hon sminkas, håret ska fixas... och jag ska var med henne hela dagen (från klockan 11.30) Kul jobb! :-)

Till helgen har de lovat högsommarvärme - så jag ska passa på att vara ute så mycket s om möjligt. I morgon ska Lelle doma fotboll på kvällen och då ska jag ut och kuta 5 kilometer. Känns så skönt att äntligen ha kommit igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0