Slut på ledigheten

Jag vet. Har varit dålig på att uppdatera bloggen i helgen... men vi har ju haft fin fint besök av mamma och pappa från Luleå. De är på väg hem nu, sitter väl på planet mellan Stockholm och Luleå just nu.

Vi har haft jättetrevligt - hunnit med en massa saker, som att vara i Malmö, Smygehuk, Köpenhamn och Höganäs... samt shoppat i Helsingborg såklart! Vi har också varit på middag hos Lelles föräldrar samt haft middag för alla (mamma, pappa, Lelles mamma och pappa och  mormor) hemma hos oss. Fullt upp med andra ord. Tur med vädret har vi också haft - bara regn kvällen då mamma och pappa kom samt på lördag förmiddag då vi åkte till Köpenhamn.(vid halv ett sprack det upp och solen strålade från en klarblå himmel)

Pratade precis med min vän Åsa ochh on har bokat en resa hit över  midsommar! Ska bli så kul. Hon hari nte varit och hälsat på oss ännu - hon var här nere när Lelle fyllde 30 för två år sedan, men hann då inte se så mycket av stan. Det blev nämligen ett giftigt utsläpp på kemira och de uppmanade alla att stanna inne och hålla fönsterna stängda. Nu hoppas vi på bättre tur! ;-)

Nu ska jag sova, jobbet väntar ju i morgon. Känns som om jag har varit ledig jättelänge...

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0