Sen kväll igen

Kom precis hem från jobbet - klockan är kvart över tolv på natten och jag skulle egentligen ha slutat 22.00. Blev en sen kväll i söndags också, då var jag inte hemma förrän halv tolv! I söndags var det mest redigering, ikväll var det mest att ringa polisen och skriva notiser och annat. Var bla. ett rån, ett rånförsök och en skottlossning bara några kvarter från vår redaktion. Hej och hå vad vi jobbade! Jag tycker det är rätt kul när det blir lite spänning på kvällskvisten. :-)
Cyklade fort hem - uppför backen - så att inte brottslingarna skulle ta ock råna mig också. Cyklar ju med en bärbardator på ryggen!
Jaja, har inte så mycker mer att skriva idag, mer än att i morgon är sista dag för veckan, sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag! Lovely!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0