Min dag

image85

I natt, vid 04.30, vaknade jag och Lelle av värsta smällen - uta åskade det av bara tusan. Har nog inte varit med om värre åskväder. I morse var det dock strålande sol och väldigt varmt!
Vi käkade frukost och sedan, vid 11, åkte Lelle i väg på en utflykt med sina föräldrar - och jag begav mig ut för att jogga. Jobbigt var det - i denna värme. (över 25 grader var det i dag... kvavt och fuktigt!)
Har bestämt mig för att springa på kvällarna hädanefter.

Nu är klockan 23.28 och jag kom precis hem från jobbet. Ska lägga mig och läsa ...
God natt!

Kommentarer
Postat av: A

Gud vad du är duktig som är ute och springer! Önskar jag hade tid/ork/disciplin att göra detsamma!

2007-05-30 @ 14:31:27
Postat av: Kattis

Ja jag vet... har kämpat i flera månader med tanken att springa. Nu gör jag det istället. ;-)

2007-05-31 @ 08:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0