Mamma och pappa

I går kom mamma och pappa hit ner och hälsade på. Vi hämtade dem på flygplatsen i Ångelholm. När vi kom hem gick de husesyn i vår nya lägenhet. De har ju bara sett den på bild tidigare.
Efter det  lagade vi mat, det blev tacos. Gott!
Vi satt och pratade en stund för att sedan bege oss ut på promenad - så for vi kom ut började det att regna. Trist! En kort sväng ner till stan och sedan hem igen...

I dag har jag jobbet hela dagen medan Lelle underhållit svärmor och svärfar - på förmiddagen. Sedan lämnade han av dem på Sofiero för att själv åka iväg och döma en fotbollsmatch. En och en halvtimme kvar att jobba och sedan ska jag hem, äta middag och vara tevlig med mamsen och papsen. I morgon har de  lovat bättre väder så förhoppningsvis blir det sol... mest troligen ska vi ner mot smygehuk... På lördag blir det Köpenhamn.

Kommentarer
Postat av: monica

Hej. vad kul att det inte bara är sol hos er. För här var det sol igår men idag är allt som vanligt. Det regnar igen. Så man har bara lust att ligga i sängen hela dan. Jacob har ramlat i skatbord rampen och slagit ett jätte blåmärke på underarmen. Men som tur har han hjälm på sig. Vi ska grilla i kväll när din bror slutar och jobba.
Hoppas ni får det bar i köpenhamn. Jag har kollat på olika resemål. För vi ska åka när vi firar 10 årlig brölloppsdag. Jag kollade på flyg biljetter även till skåne i sommar det skulle kosta 12440 kr för oss fyra. Då blir det billigare med bil....
Kram Monica Hälsa alla.

2007-05-19 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0