Madrid

image83
Jag och Lelle hittade en superbillig resa till Madrid nästa helg, bara 536 kronor tur och retur för oss båda. (med Ryanair) Sedan hittade vi ett hotell som bara kostade 2 000 för tre nätter - för båda. (mitt i stan och 3-stjärningt)
Men i dag när vi skulle boka hade resorna höjts, så det blev det dubbla. Inte dyrt, men ändå dyrare än sist vi kollade. Så nu har vi bestämt oss för att vänta till sommaren eller hösten - och då boka direkt när vi ser en så otroligt billig resa!

Vi har ändå rätt mycket att se fram emot nu. Nu till helgen är jag ledig fredag, lördag och söndag, helgen efter det, på fredag, ska vi på studentfest hos Lelles kompis dotter, fredagen efter (15 juni) det har chefen en stor sommarfest hemma i hos sig - helgen efter det är det midsommar. Då kommer Åsa från Stockholm på besök! Helgen efter det  (29 juni-1 juli) ska vi till Stockholm och förhoppningsvis flyga luftballong.... och den 2 juni är min första riktiga semesterdag!!!

Som sagt mycket att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0