Kryssningen

I torsdags flög jag upp till Stockholm. Linda och Dan hämtade mig på Bromma. Tack, vad snällt av er! :-)
Jag sov hos Anneli och Patrik... jag hade med mig en vinflaska som jag och Anneli delade medan vi satt och sneglade på schlager-semifinalen. Fy faaan så dåligt det var! Vi satt och surrade i stället!

På fredag gick jag på stan en stund och vid ett åkte jag upp till gamla jobbet. Satt och surrade massa blaj med Lena och Anneli. Det hände massa spännande och roliga saker när jag var där och det känns så kul att vara med när det händer - trots att jag slutat! ;-)

På eftermiddagen blev det så dags för kryssnigen vi alla väntat på, jag, Anneli, Linda, Kerstin och Anna.
 Men det blev minst sagt annorlunda kryssning. Ingen var speciellt partysugen (??) - och några drinkar i baren blev det inte alls - vi lämnade inte ens hytten - förutom när vi skulle upp och äta buffén. I stället satt vi och pratade, spelade spel och hade det mysigt.
På lördag sov vi länge och gick sedan upp och åt en supergod lunch i a la carte-restaurangen. Sen gick vi och kollade på finalen i Karaoke-tävlingen och tittade på allt skumt folk som åkte med båten. Många goda skratt blev det... jag skrattar aldrig så mycket som när jag är med Anneli!! Men henne slutar ofta skratten i tjut och jag får ont i magen och tårarna rinner!

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska jag i väg och jobba. Börjar dagen med fäktning på Idrottens Hus! Spännande!

Kommentarer
Postat av: A

Lycka till med fäktningen och tack för i helgen! Håller med dig om skratten!!! Kram!

2007-05-13 @ 10:40:48
URL: http://norrtjejen.blogg.se
Postat av: Kerstin

Tack själv för en kalastrevlig helg. Ha nu en bra arbetssöndag. Kram.

2007-05-13 @ 10:57:16
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0