Jag har blivit tant...

image77

I dag ver det jobbigt att stiga upp... varför? Jo, jag fyller år! 35!!!! Fy vad gammal jag har blivit! ;-)
Först ringde min svägerska Monica och grattade mig och hon kallade mig tant. Sedan ringde min vän Anneli och sa att jag blivit en gammal kärring! (Fast då måte tilläggas att hon tyckte jag var gammal när vi träffades första gången... och då var jag 24!!!) Hahaha!
Måste dock få skryta och säga att det inte är många som tror att jag är så gammal som jag faktiskt är! Så det så!

Om jag fått några presenter? Jo, tre otroligt vackra rosor och en underbart god lunch på Roy's fiskerestaurang
nere i hamnen av min man, en fin blomma av min bror med familj ...  (fick ju även en romantisk helg med massage och en trerätters middag i Kivik av Lelle för någon vecka sen)

Nu ska jag och Lelle åka till Ängelholm. Först ska vi gå lite i stan och sedan hämta mina föräldrar på flygplatsen - de landar 16.10!

Kommentarer
Postat av: monica

Hej.
Vad kul att blomman kom fram. Fick du en liten choklad ask också. Hoppas det för det beställde jag också.
Många grattis kramar från oss här uppe i Luleå....
Hoppas ni nu tar hand om gammlingarna ni nu fått på besök av....För då får vi vila nu när de rest till er(;- ( ha,ha)

2007-05-16 @ 17:34:01
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Grattis i efterskott!

2007-05-17 @ 20:11:35
URL: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0