I morgon

I morgon blir en rolig, men stressig dag. Först jobbar jag hela dan - ska i väg och göra en intervju klockan halv fem och sedn tillbaka och skriva den. Klockan 18 - senast måste jag åka till flygplatsen. Lelle kör mig, så han hämtar mig på jobbet så kör vi direkt jag slutar. Ska bli så kul att träffa Anneli och Linda igen! Så mycket att prata om, så länge sen vi sågs!
Nu har jag i alla fall packat allt... partykittet och allt! ;-)

Kommer inte att blogga nåt i helgen, men kanske på söndag (jobbar till 22, men hinner nog på dan) Har ett jättekul jobb jag ska göra halv tolv på söndag - jag ska testa fäktning! De ni! Hahahaha. Resultatet kommer i tidningen nästa fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0