Vet inte vad som händer i morgon

Åh är så nyfiken så jag spricker... i morgon ska vi åka nånstans, men jag vet inte vart?!
Lelle vägrar säga nåt. Vilket är förståerligt då det är en överraskning - en något för tidigt 35-års present (fyller i maj)
Det enda jag vet är att vi ska var borta över natten, att jag ska ha badkläder och nåt "lite finare" med mig!!! Sedan har han sagt att vi åker vid 10-tiden och är hemma mitt på dagen på lördag...
Journalist som jag är har jag frågat ut honom - utan att få något svar. Till och med min chef försökte när han kom ner på jobbet i dag - men icke. Han bara ler och tiger som muren. ;-)

Lovar att berätta på lördag om jag hinner - vi har nämligen inflyttningsfest då!.

Kommentarer
Postat av: Pata

Lelle har avslöjat för mig att ni ska åka till Lysekil och gå på vilthjortsmuseum. Sorry för avslöjandet! Vi kommer ner någon gång i sommar men ni får ha så kul fest.

2007-03-30 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0