Vårt vardagsrum

V?rt vardagsrum
För två veckor sedan flyttade vi in i vår nya lägenhet på Tågaborg. En trea på 74 kvm, på tredje våningen med balkong.
Effektiva som både jag och Lelle är så hade vi kommit i ordning på bara en vecka - lampor, tavlor, gardiner, ja allt var uppe och efter två månader i resväska hade jag äntligen ett hem igen. Här ser ni en bild på vårt nya vardagsrum... rätt likt det vi hade i Solna, eller hur?

Trodde jag hade flyttat klart på ett tag nu, men i onsdags var det dags på jobbet. Alla grejer packades ner i flyttlådor, för i dag, fredag flyttar vår lilla redaktionen till sprillans nya lokaler på Söder. Trots att jag är ledig kunde jag inte hålla mig borta utan promenerade ut dit i dag för att kolla läget. Sååå fint och fräscht det var - har nog aldrig haft sån fin arbetsplats förut. Nu längtar jag till söndag då jag får jobba min första dag där nere...

I dag har jag också hunnit ut till Höganäs och fabriksförsäljningen där. Vi skulle inte handla något speciellt, men när vi kom ut därifrån hade vi 4 kaffekoppar (Filippa K) samt 6 rökfärgade Iitala-glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0