Två dagar kvar...

Bara i dag och i morgon att jobba, sedan åker jag och Lelle till Stockholm. Ska gå upp på mitt gamla jobba och hälsa på, det ska bli skoj. Har inte varit där sedan 28 december då jag jobbade min sista dag...
Det roligaste ska dock bli att träffa alla vänner. Saknar dem när de är så långt borta!

I går var jag på tisdagsdans på Sundspärlan och gjorde ett jobb, i dag ska jag på en Indiska kulturkväll - en välgörenhetstillställning för barn i Indien. Där blir det bla: Indisk mat och musik, samt Bollywooddans!??? Spännande! ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Herregud. Var har du hamnat?
Ses på fredag
Kram Lotta

2007-03-14 @ 13:18:10
URL: http://vimmelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0