Toadörr

Toad?

Känns lite lustigt att gå på toa - för vi har ingen toadörr just nu. Att det sedan är insyn på dass (via köksfönstret) gör det inte bättr.  Lelle säger att ingen ser, men det ger jag mig tusan på att de faktiskt gör. (Varför någon nu skulle stå och glo in i vårt kök? Hmmm?!!)
Nu undrar ni säkert varför vi inte har någon dörr till vårt dass?! Jo det är så att vi har lämnat in den för att målas och sedan ska vi sätta in ett runt (frostat) glasfönster i den. Kommer bli jättesnyggt, men det dröjer en vecka(!)  innan vi får tillbaka den!



Kommentarer
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Du får be L ställa sig i dörröppningen när du ska gå på toa :-)

2007-03-19 @ 20:12:56
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Kattis

Hahaha! Ja det får jag göra... hittills har jag suttit med en handduk - eller morgonrocken över mig!

2007-03-19 @ 20:44:32
URL: http://kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0