Tjoho

Äntligen fredag... höll jag på att säga. Men det är det ju inte! Känns dock så för på fredagarna är jag oftast ledig - vilket då känns som en lördag! Får sova utan att bli väckt av väckarklockan - fast jag måste erkänna att jag inte sover speciellt länge ändå!
På lördag är jag också ledig - egentligen - men på lördag har vi öppet hus och alla ska vara där. Hoppas det kommer mycket folk.
Efteråt ska vi träna ihop (?) hela redaktionen. Vi ska på ett nia pass eller vad det nu heter. Chefen tränar sånt och tycker alla ska pröva. Sedan hem till henne för en drink och efter det ner på stan och käka middag! Låter som en toppendag tycker jag.

I kväll ska jag och Lelle se Beck: Advokaten. Älskar Beck-filmerna men blev faktiskt lite besviken på den förra (Gamen). I morgons ka vi se Beck: Den svaga länken på bio - har premiär i morgon! :-)

I dag har jag gjort nåt jag verkligen inte brukar. Jag har shoppat krämer och duschtvål på Body shop för 402 kronor. Var ju hos Åsa i Stockholm i helgen och hon handlar alltid där. Hon hade så "goda" grejer som jag inte kunde motstå. Handlade man för över 400 kr så fick man en present - det var en lite parfym, ett läppglans en liten "Bodybutter" och en annan liten bruk med en e-vitamin kräm!  Nu kommer jag att lukta gott också.... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0