Så jävla oteknisk

Blir så förbannad!!! Sitter här och försöker installera ett trådlöst bredband till min jobbdator och det går verkligen inte!. Fattar inte vad jag gör för fel?! Läser ju instruktionerna - och gör allt i rätt ordning. Men inte - att jag ska vara så jävla oteknisk! Nu skiter jagi det och gör det nån annan kväll. Skit åsso!!!

I dag har jag intervjuat en jätteintressant människa - han är ordförande i Mauritius Vänskapsförening här i Hbg - men han är från Argentina (?) och har varit i Luleå! Han gillar norrlänningar! ;-)
Vi pratade massor om allt möjligt - han hade bott i Sverige i 34 år och kommit hit för kärlekes skull! En artikel om honom i tidningen i morgon - surfa in och läs den!

I dag gick det bättre att cykla uppför backen också - andades på ett annat sätt och har inte ont i lungorna nu. Skönt!

I morgon har jag också två roliga jobb att se fram emot - sedan är jag ledig på fredag - och egentligen lördag också, men då har vi öppet hus på vår nya redaktion. Ska lotta ut resor till Thailand bland annat. Synd att inte familj får vinna fär då hade Lelle fått tävla. Synd att jag inte har några kompisar här nere (förutom de som jag jobbar med - och de får ju inte heller tävla) ... Får väl pröjsa en resa dit själv helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: A

Jag kan gärna tävla om resan och vinna förstås! : )

2007-03-21 @ 18:46:25
Postat av: kattis

... men då måste ju jag få följa med! ;-)

2007-03-21 @ 19:56:58
URL: http://kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0