Nyfiken... Vem är du?

Snodde detta inlägg från min vän Lottas blogg. (har dock kortat ner det lite)
Hon fick många svar och det vill jag också ha! ;-)

Jag är nyfiken. På vem du är som läser min blogg. Återkommer du eller har du bara hittat hit av en slump idag?

Det är klart det är smickrande att någon vill läsa det man skriver. Speciellt ,om man som jag, inte skriver om något speciellt utan om vardagen - jobb & fritid.

Hoppas du inte bara smyger in denna gång utan skriver om varför just DU är här...
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej. Du vet vem jag är.
Just nu är jag på kurs i stockholm. Åker hem till Luleå på fredag. Hoppas at allt är bra med er.
Nu kanske det blir bra väder när inte lelle kommer till ekfors till påsk. Nu ska kirsen börja så måste gå...Hörs senare hoppas jag...
Kram din svägerska.

2007-03-28 @ 08:15:44
Postat av: Mamma

Godmorgon "Kattis"
Jag är in varje dag på din blogg för att läsa hur din dag har varit, eftersom du bor så långt borta från oss.
Kram mamma

2007-03-28 @ 08:46:02
Postat av: Lelle

Anledningen att jag är här det är för att jag är gift med Kattis*s*Love you

2007-03-28 @ 13:50:52
URL: http://lellee.blogg.se
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Och jag är bara en nyfiken själ :-)
Det är tack vare Åsa som jag hittade hit. Jag tycker det är kul att se vad ni hittar på.

2007-03-28 @ 21:47:11
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: nathalie

hittade hit nyss, faktiskt. genom vimmelmamma.blogg.se.

ska lasa lite, kolla runt - vem vet, jag kanske fastnar? isf kommer jag skriva nagon rad till :) lycka till! :)

2007-03-28 @ 23:06:50
Postat av: Fredde

God morgon
jag är den andra halvan som jobbar som en tok .
Sedan så måste jag kolla så ni sköter er ord mässigt.
Som bror vill jag veta lite hur nin har det .
Kram din bror Fredrik

2007-03-31 @ 08:31:25
Postat av: Lotta

Hej vännen, det är barndomsvännen som skriver.. Jag går in då och då och läser hur ni har det i Helsingborg, kul att få en liten uppdatering och se foton.
Ta hand om varandra så hörs & ses vi, snart hoppas jag. Kraam// Lotta

2007-04-01 @ 22:07:52
Postat av: Lotta

Det är ju bara jag, Lotta som försöker kika in varje dag.
Ha en skön påsk nu!

2007-04-04 @ 13:29:43
URL: http://vimmelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0