lååång dag!

I dag har det var it en lång dag och fullt upp hel tiden. Kom till jobbet 08.20 och var inte hemma igen förän 19.45!!! En var sjuk och en annan ledig. Rätt tufft för oss som bara är åtta på redaktionen (och det är med chefen inräknad). Har gjort ett kul jobb nere vid stranden i dag - de håller på att bygga om strandpromenaden. Kommer bli så fint... var där nere - tog lite bilder och pratade med platschefen. En av byggjobbarna var från Kiruna - han och frun hade flytttat till Hbg för sex år sedan utan att ha någon anknytning alls. Rätt tufft gjort för en "gubbe" på 55+. ;-)

Hoppas alla är ttillbaka i morgon, har bokat in mig på ett spinningpass klockan sju och vill gärna hinna hem och äta innan. Har bestämt mig för att gå till gymmet i alla fall två gånger i veckan - resten av dagarna kan man promenera eller cykla! Var duktig med att träna när jag köpte kortet i januari, men då hade ju inte tidningen börjat komma ut och vi jobbade 8-17 varje dag. Nu är det andra tider... varje dag är det nån timme extra... Men jag klagar inte, för det är verkligen jättekul!
Nu ska jag se City akuten och sedan Prison Break!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Gumman. Och jag läser din varje dag. Gifter oss 18 augusti.
Puss

2007-03-27 @ 13:16:14
URL: http://vimmelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0