Klagade på städningen

När jag flyttade in i Solna hade den tidigare hyresgästen anlitat en städfirma. Men städat var det definitivt inte när jag kom med alla mina grejer. När jag kollade i skåpen i hallen var det svart nör jag kände efter med handen. Köksskåpen var lätt gula inuti men efter en vända med disksvampen var de vita och fina... flott och äckel var det. Bläää!
Trots detta klagade jag aldrig på städningen.

Nu när vi flyttade till Helsingborg hade de tidigare ägarna av lägenheten fått flyttstäd av mäklarfirman. De flyttade ut den 22 februari och vi flyttade in två dagar senare - om det var städat?! Ja bättre än i Solna, men inte bra. Ringde till mäklaren och klagade. Nu sitter vi här med ett presentkort på en trerätters för två på en restaurange nere i stan - vi ska vara där om 25 minuter... Visst fick vi torka av lister och annat, men nu ska vi plåstra om såren med lite god mat och gott vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0