Höll på att blåsa bort...

Bilade hem från Stockholm i går... och möttes av en jäkla storm när vi närmade oss den skånska gränsen. Det var jag som körde och det var bara till att hålla i ratten. Sedan har det stormat som fasen hela natten!
I dag skiner solen och vinden har avtagit... fast molnen drar förbi i en rasande fart.

Helgen har varit bra, var kul att träffa dem på gamla jobbet, men trevligast var det att träffa Linda, A och Åsa...
Innan vi åkte hem i går gick vi en sväng i Solna centrum, sedan hämtade vi cyklarna som vi lämnade kvar i cykelförrådet när vi flyttade. I dag ska Lelle lämna in min cykel för en redig genomgång - kedjan ska spännas och smörjas, däcken ska pumpas och en ny lampa ska sättas på plats där bak. (Någon hade tagit sönder min lampa som jag hade där tidigare!) Ska bli skönt att börja cykla igen! 

Kommentarer
Postat av: Lelle

Hej älskling
vill bara önska dig en bra dag på jobbet.
Puss

2007-03-19 @ 10:08:36
URL: http://lellee.blogg.se
Postat av: A

Skönt att det gick bra för er hem! Här har det äntligen slutat blåsa och
regna och istället har det precis haglat...skumt väder! Vad kul det var att träffa er i helgen! Kram!!!!

2007-03-19 @ 10:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0