Äntligen

Så har jag äntligen skaffat mig en egen blogg... så att alla mina vänner - och min familj kan läsa om vad jag har för mig här nere i Skåne.
Vem är jag då? Jo Kattis heter jag, är från Luleå men har har efter avstickare i Baltimore, Washington D.C., Kalix (?) och Stockholm hamnat i Helsingborg. Journalist är jag till yrket och flytten hit ner var just på grund av jobb. En alldeles ny tidning har jag varit med att starta upp. Otroligt intressant och lärorikt. Men det som egentligen ligger bakommin flytt är faktiskt kärleken. Min man Lelle kommer härifrån och hade jag inte träffat honom så vette tusan och jag sökt jobbet här!
Ska försöka vara duktig och uppdatera min blogg varje dag - och hoppas ni läser!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjena sötnos! Kul. Jag har lagt den i favoriter. Om du läser min läser jag din...Puss Lotta

2007-03-09 @ 12:07:43
URL: http://vimmelmamman.blogg.se
Postat av: A

Hej!

Måste ju lämna en kommentar i din nya blogg! : ) Ska bli spännande att läsa! Har länkat till dig! Kram!!!!

2007-03-09 @ 14:10:04
URL: http://norrtjejen.blogg.se
Postat av: Kattis

Vad glad jag blir att ni hittat hit!!! Ska försöka länka till era sidor också, men är inte så haj på det här med bloggsidan än! ;-)
KRAM!!

2007-03-09 @ 16:16:52
Postat av: Lotta

Hej vännen, vad roligt att höra hur ni har det och se fina bilder.. Härligt med vår.. Våren har hittat hit till Sthlm oxå..soligt och 10 plusgrader. Lägenheten ser jättefin ut! ska bli hur skoj som helst att komma och hälsa på i vår. ;) Stor kram från mej

2007-03-11 @ 12:46:18
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Hej Kattis!
Fick din bloggadress av Åsa (Anna som skriver, som var med på Åsas libanesiska lite matkväll).

Har lagt din blogg till favoriter så nu kommer jag också ha koll på dig :-)

2007-03-12 @ 19:38:42
URL: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0