Varmt... sägs det

Lelle ringde nyss - han klagade på värmen. Termometern visar visst + 28, men jag känner inte av det alls. Sitter nämligen på jobbet och skriver en artikel om luncher - och om att svenskarna spenderar allt mer pengar på att äta ute.
Om två timmar ska jag på vår första klubbkväll (klubbXtra) för våra läsare. Vi ska ha den på Frisyrmakarna och temat är hår och trender. Ska dit och göra ett vimmel.

Det är bara jag och chefen som jobbar i dag, röd dag i morgon och därmed tidningsfri dag. Känns alltså som en fredag. Själv är jag ledig i morgon när alla andra på redaktionen jobbar! :-)

Innan jag började var jag på Roy's och åt lunch med Lelle och hans föräldrar (Lelle skulle bjuda sin mamma som en försenad morsdagspresent. (men jag och Lelles pappa hakade på) - när vi satt där och njöt av den otroligt goda fisken - det är en fiskerestaurang - så kom plötsligt Henke Larsson in med några kompisar. Oj så liten han är! :-)

Nä nu måste jag jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0