Superlååång lista (snodd av okänd)

Namn: Katarina
Alias: Kattis
Ålder: 35
Bostad: Bostadsrätt - 74 kvm  - 3 rum på tredje våningen
Avskyr: Falskhet och orättvisor
Tycker om: Sommaren!
Ditt bästa minne: Vårt bröllop, samt alla resor jag/vi gjort.
Ditt sämsta minne: Kommer inte på något.
Pinsammaste du gjort: Kommer inte på nåt där heller...
Din bästa sida: Snäll
Din sämsta sida: Blir lätt sur (för ingenting!) ;-)
Beskriv dig själv: Social, snäll och ärlig
Kärlekslivet: Kanon!
Klädstil: Klänningar/kjolar på sommaren. Jeans på vintern.
Komplex: Nja, skulle vara "putmagen" då...
Vad finns i fickorna: En hårklämma (om jag har fickor)
Jacka: Ingen jus nu men grön parkas liknande på vintern.
Bästa personen du vet: Min man
Sämsta personen du vet: Ingen aning. Hitler kanske, men han lever ju inte.
Drömyrke: Det jag jobbar med idag... eller polis?!
Dröm: Att vara ekonomiskt oberoende
Det första du tittar hos killar: Måste nog säga helheten faktiskt.
Det roligaste du gjort: Bott i USA.
Piercingar: Ett hål i vardera öra.
Tatueringar: Två stycken.
Samlar på: Inget.
Intressen: resor, läsa och promenera.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Bra, men lite trött.
Favoritgodis: Choklad och bilar.
Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa, blodpalt, och vissa äckliga grejer som finns utomlands som fårtestiklar, grodlår och sniglar...
Kläder just nu: Svarta espandrillos med snärning, beiga linnekjol och grönt linne
Musik just nu: Har ingen radio på jobbet, men Malin sitter och nynnnar mittemot. ;-)
Vad sa du senast: Jo, det vore det....
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning.
Sommarplaner: Luleå... kanske en sista minuten-resa
Är du bra på matte: NEJ!
Fisk eller badkruka: Fisk  i varmt vatten utomlands - badkruka i Sverige.
Längd och vikt: 168 Vikten håller jag för mig själv.
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig:
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska.
Sparare eller slösare: En mix av båda.
Vem är viktigast för dig: Min familj.
Bästa film: Finns många bra.
Tror på liv på andra planeter: Nja... jo, kanske?!
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Inga nära vänner, men bekanta.
Tror du på mirakel: Njae...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja faktiskt!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ganska... beror ju på.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, varför då?
Bio eller promenad: Promenad  - om det är fint väder. Bio- om det regnar.
Är du kittlig: Inte speciellt.
Snarkar du: Nix.
Stjärntecken: Oxe.
Rädd för insekter: Inte rädd, men jag gillar dem inte.
Äckligaste insekten: Fästingar.
Största svaghet: Mörkrädd.
Det här är jag bra på: Att organisera saker
Bästa bok: Just nu: Tyskungen av Camilla Läckberg.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Osynlig.
Chips, morötter eller godis: Godis.
Pizza eller hamburgare: Hemmagjord pizza - eller från La Pizza!
Skriver du dagbok: Bara bloggen.
Har du nån flickvän/pojkvän: Gift.
Stökigt eller välstädat: Välstädat.
Gungar du på stolen: Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: När jag var yngre, ja, men inte nu!
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster.
Hur är din drömtjej/kille: Omtänksam och snäll - precis som min man! ;-)
Hur många syskon har du: En storebror.
Vad är du mest rädd för: Att mista min familj.
Saltar du på maten: Ja.
Gillar du att sjunga: Hellre än bra! ;-)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: 2-årig social linje.
Anser du att du är stark: Ganska.
Brukar du sola: Ja, ute, men inte solarium.
Vad gör du om du får hicka: Tar några djupa andetag och håller andan.
Röker du: Nej.
Snusar du: Nej.
Använder du knark: Absolut inte!!!
Kaffe, te eller inget: Kaffe (ibland te)
Har du en besatthet: Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0