Studenten

image96

Känns som om det vore i går... men det hemska sanningen är att det är 17 år sedan jag tog studenten. 17 år!!! Ja ni hör ju själva hur det låter... som om jag vore gammal som gatan! :-o
Hur som haver - i dag är det studenten och jag vaknade i morse av ett gäng som skrålade:
"Fy fan vad vi är bra, fy fan vad vi är bra, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeeeenteeeeeeeeeen - fy fan vad vi är bra!"
Ska ner till stan om två timmar - ska se när alla glada springer ner för Kärnans trappa - in i verkligeheten. Nu har de minsann ingen trygg skola att luta sig mot längre. (Ska dit och göra ett vimmel)
Klockan 17.30 ska jag och Lelle på Studentfest - och efter det ska jag vimla vidare i studentnatten...

Ute är det kanonväder. Vår termometer är i skuggan, men visar ändå 24 grader...
UNDERBART!

Hoppas ni får en skön dag i solen ni med.

Kommentarer
Postat av: A

Hahah, du är ju gammal som gatan! : ) Puss!

2007-06-08 @ 12:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0