Rain rain go away...

Så kom regnet vi alla väntat på.  Jag var rädd att det skulle komma på eftermiddagen då jag skulle ut och göra mina jobb - ett av dem utomhus - men det höll sig till kvällen. Först vi åtta kom det! Skönt var det - till och med att cykla hem i ösregn! Klockan 22 slutade jag och regnet öste ner, men det var forfarande 17 grader ute...
Nu vill jag dock att det ska sluta. Vill ha sol på min lediga dag... ;-)
Nu ska jag läsa och sova! God natt!

... ointressant inlägg, jag vet!

Kommentarer
Postat av: A

Här regnar det också nu och jag tycker precis som du att det är skönt. Det verkar dock som om det ska hålla i sig över helgen....: (

2007-06-14 @ 08:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0