Pladder...

I dag efter jobbet åkte jag och Lelle till Maxi för att handla mat - vi köpte också varsin strandstol. ALLA har såna här nere... och vi vill också sitta skönt när vi går ner till stranden eller Gröningen.
Så här ser de ut - fast våra är blå  och vit randiga:
image98
Sköna att sitta i - och billiga! Två för 99 kronor!!
Nu längtar jag till nästa lediga dag - som är på torsdag - och hoppas vädret är fint så vi kan använda våra nya fina strandstolar.

I  dag har det varit lika varmt som i går, i förrgår ... ja som sedan en vecka tillbaka. I kväll har jag och Lelle suttit på balkongen och spelat När & fjärran - ochj ag vann båda gångerna!!! (fast jag måste erkänna att Lelle vann de två senaste gångerna vi spelade... lappen låg kvar i lådan! Skit åsso!) ;-)

I kväll blir en tidig kväll - har blivit en riktig nattuggla sedan jag började jobba kväll och natt. Går sällan och lägger mig före midnatt - och igår blev det inte förrän halv två! Inte likt mig som är morgonpigg och kvällstrött i vanliga fall. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och läsa. Har hunnit halvvägs i Camilla Läckbergs femte bok "Tyskungen"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0