Ny klänning


(Klicka på bilderna för att se dem större)

Hello!
Oj vilken skön ledig dag det varit i dag. Jag och Lelle vaknade, åt frukost och bestämde oss för att åka till Malmö och kolla lite i affärerna där. Vi gick runt, tittade bland annat på alla studenter som gapade och skrek i stan, åt lunch och så. Hittade inget speciellt, förrän vi nästan var på väg hem igen. Då hittade Lelle en jeansklänning på Sisters som han tyckte att jag skulle pröva. (han är min personallshopper - han hittar alltid snygga grejer till mig!!)
Så även denna gång - jag föll direkt. Klänningen var så himla snygg.. och skön!
Om jag köpte den? Klart jag gjorde. Fick ju ett presentkort av mamma och pappa på just Sisters när jag fyllde år ! Nu vill jag bara att det ska bli måndag så jag kan ha den på jobbet! ;-)

Snart ska Lelle i väg och döma fotboll i Landskrona och jag ska byta om och ge mig ut och springa... får se om jag orkar lite mer än 5 kilometer idag. Som tur är har det blivit lite svalare ute (bara 18 grader nu- har varit kring 23-25 hala dagen).
Sen ska jag duscha och kasta mig i soffan och glo på tv, så det så!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen, jättefin klänning.. visst är det kul att shoppa, speciellt när man hittar ngt man gillar jättemycket. Jag kommer oxå bli fin på min fest ikväll..;) synd att du inte kan vara här med oss.. Vet du när jag vaknade idag..?! 07.20! En Lördag! Har väl aldrig hänt..;) Nu är jag så van att stiga upp kl. 06 på vardagarna så antar att det var därför. Steg upp vid åtta, så nu har jag hunnit dammsuga och fixa här hemma lite inför festen ikväll. Ha en skön helg & hälsa Lennart Kraam

2007-06-02 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0