Klockan är 00.01

... och jag sitter på jobbet. Ska strax gå hem, slutar ju om 29 minuter! ;-)
I dag har värmen återfunnit sig här i Helsingborg. Solen sken från en klarblå himmel och det var omkring 20 grader mit t på dagen. Riktigt skönt! Hoppas bara att det håller i sig till helgen då det är midsommar.
På fredag morgon kommer min/vår kompis Åsa från Stockholm och hälsar på. Hon har varit i Helsingborg tidigare - på Lelles 30-årsfest - men inte sen vi flyttade ner. Ska bli kul när hon kommer, visa henne runt i stan lite och så... nåt bus kan man nog hitta på trots att det är midsommarhelg?! ;-)

Håller, som ni redan vet, på att läsa Camilla Läckbergs böcker. Är inne på den femte och sista ("Tyskungen") och har bara några få kapitel kvar. Vet inte vad jag ska göra när den är slut. Vill ju veta hur det går för mina vänner på polisstationen i Tanumshede! Hoppas det kommer fler böcker - SNART!
Nä, nu ska jag korrläsa den sista sidan och sedan packa ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0