Hej hopp...

Nu är det bara två dagar till midsommarafton... och SMHI har såklart lovat regn! (bara hit till Skåne, resten av Sverige ska naturligtvis få varmt och soligt!)  Grrr!
Jaja, än kan mycket hända och vi får hoppas att det blåser mycket de kommande dagarna så regnmolnen hinner passera.
I morgon jobbar min vän A sin sista dag på sitt jobb (tillika min förra arbetsplats) De ska ha fest för henne och jag önskar att jag hade kunnat vara med. Kommer bli ett hejdundrade party! :-)
Ska bli kul att höra om alla skandaler efteråt, för skandaler blir de alltid på dessa fester. (Har varit på de flesta i sex år)

I dag åt jag och Lelle en riktigt lyxlunch (kändes det som i alla fall) Började ju jobba först klockan 16, så vi lagade lax i ugn på saltbädd och rostad färskpotatis (gratinerad med smakrik ost). Till det hade vi en kallrörd sås, citron och senap. Supergott!!!

Nä, nu måste jag jobba vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0